Mijn Portfolio:
Aan Elfin heb ik bijgedragen door:
✅ Beheer van de contentkalender van de @elfinsocial accounts (Instagram, Facebook, LinkedIn)
✅ Co-creatie van nieuwe contentconcepten met een social content designer
✅ Het schrijven van teksten voor alle nieuwe sociale content (min. 1 feed/reelpost per dag, meerdere verhalen per dag)
✅ Het schrijven van e-mailteksten voor meerdere e-mailtrechters voor campagnes om conversie te stimuleren (aanmelding voor lidmaatschap)
✅ Verbetering van de (bestaande) inhoud van e-cursussen
✅ Creatie van nieuwe e-cursusinhoud
✅ Ondersteuning tijdens het allereerste Elfin-evenement ooit gehouden op 9 november in Amsterdam (met meer dan 170 vrouwen)
Voor myposter voerde ik uit:
✅ 1 status quo analyse van de bestaande content op de 5 best presterende landingspagina's voor de Nederlandse markt;
✅ 1 On-Page SEO-analyse & zoekwoordenonderzoek voor deze landingspagina's met als doel nieuwe verbeteringsmogelijkheden te identificeren; en om te zetten in;
✅ 1 concreet On-Page SEO verbeteringsplan met haalbare actiepunten; leidend tot;
✅ Ready-to-upload nieuwe & SEO-geoptimaliseerde copy voor alle 5 landingspagina's.
Voor everdrop vertaalde ik (EN-NL of DE-NL):
✅ 1 hoofd-landingspagina voor de Nederlandse markt;
✅ Veelgestelde vragen voor de Nederlandse markt;
✅ E-mails ter begeleiding van Nederlandse klanten in het bestellingsproces;
✅ Testimonials om te gebruiken op verschillende everdrop marketingkanalen, als ook;
✅ Verscheidene social media posts.
Bij Cleverciti was ik verantwoordelijk voor het uitvoeren van:
✅ 55 content-campagnes, waaronder de conceptualisatie en het schrijven van;
✅ 40 nieuwe webartikelen in het Engels voor de nieuw ontworpen Resource Library;
✅ 27 nieuwe webartikelen in het Duits voor de Duitse 'Ressourcen-Bibliothek';
✅ 34 social posts in het Engels voor Cleverciti's LinkedIn & Twitter accounts, en;
✅ 19 social posts specifiek gericht op de Duitstalige klanten;
✅ 5+ distributie e-mails ter promotie van verschillende events;
✅ het bedenken en vertalen van 3 teaser teksten voor de landingspagina voor de 'Ultimate Smart City Parking Guide' (in het Engels, Duits en Nederlands);
✅ De Nederlandse vertaling van de 'Ultimate Smart City Parking Guide' en;
✅ De Nederlandse vertaling van verschillende zoekwoorden en search ads.
Met, als absoluut HOOGTEPUNT, de totstandkoming van het BEST PRESTERENDE artikel op de website aller tijden dat:
✅ Week na week in de top 10 'best bekeken pagaina's' is geëindigd sinds de publicatie;
✅ Tevens verantwoordelijk is/was voor 2,62% van het totale websiteverkeer;
✅ Met een gemiddelde 'tijd doorgebracht op de pagina' van 5:40 minuten;
✅En als klapper op de vuurpijl leidde tot een #1 ranking in Google voor de zoekwoorden 'smart tourism' & 'smarter Tourismus'.
Voor fire for women bedacht en/of voerde ik uit:
✅ 1 status quo analyse van de website (toen nog: www.fireforwomen.com), inclusief 1 verbeterplan voor de bestaande content;
✅ 1 affiliate strategie;
✅ 1 plan voor nieuwe content, inspelend op bestaande content gaps;
✅ 1 contentstrategie omgezet in een concrete contentkalender voor de rest van 2020.
Daarnaast schreef ik:
✅ 7 nieuwe artikelen van 600-700 woorden voor op de website, waaronder een grote vergelijking van brokers en een groot onderzoeksartikel over de gesteldheid van de financiële onafhankelijkheid van vrouwen in 2020;
✅ 3 gastcolumns van 300-400 woorden over mijn eigen persoonlijke weg naar FIRE; nu te lezen via mijn Blog.
Vanaf november 2020 was ik verantwoordelijk voor:
✅ Het plannen, bedenken, creëren en posten van alle social media content (tekstueel) op de instagram en facebook-accounts van fire for women. Hierbij werkte ik nauw samen met een social media designer, die de visuals bij de posts verzorgde, op basis van een social contentkalender die we samen opstelden. In totaal creëerden we:
✅ Meer dan 150 social media posts;
✅ Meer dan 1300 stories, en;
✅ 16 reels;
✅ Waarmee we begin 2021 door de magische grens van 10.000 volgers gingen!
Een greep uit de tourteksten die ik heb vertaald voor GetYourGuide:
Een greep uit de publicaties in Nederlandstalige media die ik vergaarde voor trivago:
- Girlscene.nl - De meest bizarre voorwerpen die gevonden worden in hotelkamers
- Flair.be - Op deze locaties waan je je in een Oscar-film
- Steps.be - Deze hotels hebben een gym waar je u tegen zegt!
- Elke Dag Vakantie - De 14 soorten reizigers die iedereen tegenkomt
- Hospitality Management - trivago zet hotelmedewerkers in het zonnetje
Overige informatie over mijzelf en mijn werk, zoals interviews in de media, mijn persoonlijke blog en andere passie-projecten vind je hier.
N.B. De hier getoonde werkvoorbeelden zijn openbare publicaties en zijn daardoor voor iedereen beschikbaar. Eventuele niet-openbare werkvoorbeelden zijn eigendom van mijn klanten en worden hier alleen vermeld met hun uitdrukkelijke toestemming.