Home » Portfolio

Mijn Portfolio:

Voor myposter.nl heb ik een uitgebreide SEO-analyse uitgevoerd van de top 5 best presenterende landingspagina's voor de Nederlandse markt. Het eerste deel van de analyse bestond uit vaststellen wat de status quo was, om vervolgens door middel van de On-Page SEO Check van Semrush en keyword en competitor research te kunnen bepalen hoe de pagina's verbeterd konden worden op gebied van SEO. Vervolgens kon bepaald worden of de pagina's ranken voor de juiste keywords of dat er betere alternatieven waren.  Als laatste stap heb ik alle actiepunten die uit de analyse naar voren kwamen direct toegepast en nieuwe, SEO-geoptimaliseerde copy gecreëerd voor alle 5 de landingspagina's. De 5 landingspagina's die ik voor myposter heb geoptimaliseerd, zijn:

Voor everdrop vertaal ik teksten van het Engels of het Duits naar het Nederlands, zoals bijvoorbeeld:

Blog posts die ik voor Cleverciti heb geschreven of (SEO) geoptimaliseerd (in het Engels): 

En in het Duits:

Daarnaast beheer ik de EN & DE content op LinkedIn, Facebook & Twitter voor Cleverciti. Een paar voorbeelden van LinkedIn:

Voor fire for women (nu: ELFIN) schreef ik alle tekstuele content voor het Instagram en het Facebook account (de visuals maakte ik niet zelf):

Ook heb ik in 2020 voor fire for women een aantal artikelen voor de fire for women website en 2 gastblogs geschreven over mijn persoonlijke weg naar FIRE (Financial Independence, Retire Early) vanuit het buitenland - de links naar de blogs zijn helaas niet meer beschikbaar sinds de migratie naar de nieuwe website. Wél kun je ze nog lezen - inclusief 3 blogs die ik al geschreven had maar nooit gepubliceerd werden - in mijn eigen Blog

Een greep uit de tourteksten die ik heb vertaald voor GetYourGuide:

Blog:

Hoewel ik niet vaak (genoeg) post, kun je hier enkele van mijn eigen blogartikelen lezen als ook de gastblogs die ik voor fire for women schreef.

Overig:

Persoonlijke interviews:

De interviews hebben betrekking op mijn rol als Interne Communicatiemanager bij trivago (oktober 2015 tot november 2017)

*Het originele interview, gehouden in het Duits, met intranet consultancy Kronsteg is inmiddels offline.

Hack The Org:

Hack The Org! was een nieuw hackathon-concept waar zowel de tech als niet-tech teams van trivago aan mee konden doen dat ik op eigen initiatief voor trivago ontwikkeld heb in de context van het jaar van #entrepreneurialpassion (een van de kernwaarden van trivago) en waarvan ik de eerste 3 edities zelf georganiseerd heb (tussen 2017-2019).

Het volgende artikel op de 'Life at trivago'-blog werd geplaatst over Hack The Org!: https://life.trivago.com/happenings/what-is-hack-the-org.html

Daarnaast zijn er 2 promotievideos gemaakt van de edities van 2017 en 2018 die op trivago's social media gepubliceerd zijn als employer branding assets:

Interesse in een samenwerking?

N.B. De hier getoonde werkvoorbeelden zijn openbare publicaties en zijn daardoor voor iedereen beschikbaar. Eventuele niet-openbare werkvoorbeelden zijn eigendom van mijn klanten en worden hier alleen vermeld met hun uitdrukkelijke toestemming.