Home » Portfolio

Mijn Portfolio*:

Voor everdrop vertaal ik teksten van het Engels of het Duits naar het Nederlands, zoals bijvoorbeeld:

Blog posts die ik voor Cleverciti heb geschreven of (SEO) geoptimaliseerd (in het Engels): 

En in het Duits:

Daarnaast beheer ik de EN & DE content op LinkedIn, Facebook & Twitter voor Cleverciti. Een paar voorbeelden van LinkedIn:

Voor fire for women schrijf ik alle tekstuele content voor het Instagram en het Facebook account (de visuals maak ik niet):

Ook heb ik in 2020 voor fire for women 2 gastblogs geschreven over mijn persoonlijke weg naar FIRE (Financial Independence, Retire Early) vanuit het buitenland - deze links zijn helaas niet meer beschikbaar sinds de migratie naar de nieuwe website.

Ik was tussen mei en oktober 2020 verantwoordelijk voor het vertalen van alle taalelementen die je ziet in de volgende webshops:

Tevens beheerde ik alle content voor de Facebook-pagina's voor Stickerkid Vlaanderen & Nederland (posts & stories):

Tot slot vertaalde ik alle nieuwsbrieven die maandelijks per e-mail verstuurd worden aan Vlaamse & Nederlandse klanten.

Een greep uit de tourteksten die ik heb vertaald voor GetYourGuide:

Blog:

Hoewel ik niet vaak (genoeg) post, kun je hier enkele van mijn eigen blogartikelen lezen.

Overig:

Persoonlijke interviews:

De interviews hebben betrekking op mijn rol als Interne Communicatiemanager bij trivago (oktober 2015 tot november 2017)

*Het originele interview, gehouden in het Duits, met intranet consultancy Kronsteg is inmiddels offline.

Hack The Org:

Hack The Org! was een nieuw hackathon-concept waar zowel de tech als niet-tech teams van trivago aan mee konden doen dat ik op eigen initiatief voor trivago ontwikkeld heb in de context van het jaar van #entrepreneurialpassion (een van de kernwaarden van trivago) en waarvan ik de eerste 3 edities zelf georganiseerd heb (tussen 2017-2019).

Het volgende artikel op de 'Life at trivago'-blog werd geplaatst over Hack The Org!: https://life.trivago.com/happenings/what-is-hack-the-org.html

Daarnaast zijn er 2 promotievideos gemaakt van de edities van 2017 en 2018 die op trivago's social media gepubliceerd zijn als employer branding assets:

Interesse in een samenwerking?

*N.B. De hier getoonde werkvoorbeelden zijn openbare publicaties en zijn daardoor voor iedereen beschikbaar. Eventuele niet-openbare werkvoorbeelden zijn eigendom van mijn klanten en worden hier alleen vermeld met hun uitdrukkelijke toestemming.